Jak otworzyć własny sklep internetowy?

Ludzie kupują w internecie coraz częściej i coraz więcej. Polacy to jedna z najszybciej rosnących grup e-zakupów w europie. W tym roku budżet przeznaczony przez polaków na internetowe zakupy ma wzrosnąć aż o 25%.
Z opcji internetowych zakupów obecnie korzysta ponad 62% dorosłych obywateli naszego kraju.
Popularność przenoszenia handlu do internetu staje się coraz bardziej powszechny, i przynosi znacznie więcej zysku. Dlatego wielu młodych ludzi widzi szansę na zarobienie dużych pieniędzy, poprzez założenie własnego sklepu internetowego.

JAK ZAŁOŻYĆ SKLEP INTERNETOWY?

Jeżeli nie mamy takich umiejętności jak programowanie i grafika, najlepiej skorzystać z platform do budowy stron internetowych.
Trzeba pamiętać, aby strona naszego e-sklepu wyglądała estetycznie, wyraźnie i zachęcająco. Ważna tu też jest symetria elementów i właściwe proporcje.

WYBRANIE ODPOWIEDNIEJ NAZWY I DOMENY

Domena powinna być chwytliwa i łatwo wpadająca w ucho. Warto również wziąć pod uwagę, aby domena kojarzona była z nazwą naszego sklepu, i była łatwa do zapamiętania. Domenę również można kupić na wielu platformach przeznaczonych do budowy stron internetowych.

PRODUKTY

Bez względu co sprzedajemy, nasz sklep powinien być dobrze wyposażony, i wszystkie zdjęcia produktów powinny być dokładne i wyraźne.
Opis powinien być jak najbardziej szczegółowy i zrozumiały, można podzielić go na kilka części.
Ważne jest też uwzględnienie ceny, oraz dostępności produktu.

WYSYŁKA

Najlepszym sposobem jest nawiązanie kontaktu z firmami wysyłkowymi. Współpraca z kurierami opłaci się nam dużo bardziej przy dużej ilości wysyłek.

WYGODNA FORMA PŁATNOŚCI

Ważne jest, aby pomyśleć o powiększeniu możliwości płatności dla klienta. Umożliwić wysłanie przesyłki za pobraniem, przelewu na konto bankowe, płatności za pomocą serwisu paypal, bądź kartą kredytową.

PRZYCHODY

Pamiętajmy, że na zyski musimy poczekać kilka miesięcy. W tym czasie monitorujemy nasze przychody, zwracamy uwagę na produkty, które najlepiej się sprzedają, i dostosowujemy asortyment do potrzeb klientów.
Im więcej czasu poświęcimy na analizę zachowań naszych klientów, tym sprawniej będziemy mogli optymalizować swoją sprzedaż i generować dzięki temu wyższe zyski.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here