skuteczne gadżety reklamowe

Kiedy należy korzystać z gadżetów reklamowych? Jakie są najlepsze momenty na wręczanie prezentów? Kiedy gwarancja sukcesu jest największa?

Poznanie odpowiedzi na te pytania pomaga w wyborze najlepszej okazji do wręczania klientom gadżetów reklamowych. Oczywiście należy brać pod uwagę wiele okoliczności jak np. czy chcemy przyciągnąć uwagę istniejącej bazy klientów, czy dotrzeć do nowych. Jednak istnieje kilka uniwersalnych zasad, którymi warto się kierować.

A więc kiedy gadżety reklamowe będą najbardziej skuteczne?

Gadżety reklamowe podczas targów

Udział w targach to doskonała okazja do promocji firmy, jej usług i produktów. Jednak targi mają to do siebie, że wystawców jest wielu i każdy z nich prześciga się w pomysłach mających na celu przyciągnięcie jak największej liczby potencjalnych klientów. Konkurencja powoduje, że działania muszą być dobrze przygotowane i odpowiednio wykonywane.

Gadżety reklamowe należą do najlepszych form promocji podczas targów. Przede wszystkim pozwalają na wyróżnienie się spośród konkurencji. Dlatego warto zadać sobie trud przygotowania upominków oryginalnych i odpowiadających gustom grupy docelowej , czyli osobom odwiedzającym targi. Warto również pamiętać, że gadżety reklamowe mogą stanowić doskonałą alternatywę dla wizytówek.

Gadżety reklamowe na święta lub specjalne okazje

Niektóre okresy w trakcie roku są idealne do promocji przy wykorzystaniu gadżetów reklamowych. Święta Bożego Narodzenia, Nowy Rok, Walentynki czy Halloween to doskonałe okazje do wykorzystania upominków i zwrócenia uwagi klientów na oferowane produkty lub usługi. Warto to wykorzystać.

Gadżety reklamowemogą być także dopasowane do pory roku. Inne upominki warto wręczać klientom latem a inne zimą. W okresie wakacyjnym mogą być one związane z wypoczynkiem nad wodą lub pieszymi wędrówkami po górach. A w okresie zimowym z narciarstwem. Natomiast wiosną i jesienią najpopularniejszym gadżetem reklamowym są parasole. 

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Wprowadzanie nowego produktu na rynek to ważne wydarzenie dla każdej firmy. Jest to zarazem doskonały moment na wręczanie klientom gadżetów reklamowych

Idealnym rozwiązaniem jest przygotowanie gadżetów reklamowych kontekstowo związanych z nowym produktem. Przykładowo, gdy produkt skierowany jest do najmłodszej klienteli warto zadbać aby upominek również trafiał w gusta dzieci. Nie jest to jednak warunek konieczny.

Otwarcie nowego oddziału

Kolejna doskonałą okazją do wręczania gadżetów reklamowych jest otwarcie nowego oddziału firmy lub zmiana lokalizacji. Gadżety reklamowe służą w takim przypadku zbudowaniu świadomości wśród potencjalnych klientów oraz wytworzeniu pozytywnej relacji z nimi.

Jest bardzo wiele dobrych okazji do wręczania upominków klientom lub potencjalnym klientom. Powyższe przykłady stanowią jedynie wyrywek długiej listy okazji. Warto analizować rozwój swojej firmy i jej plany biznesowe, a następnie przygotowywać odpowiednie kampanie promocyjne. Gadżety reklamowe należą bowiem do najlepszych form pozyskiwania klientów. Szczególnie wtedy, gdy nie znają oni firmy i jej oferty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here